diumenge, 14 de setembre del 2008

El paradís

Hola gent
Us escric des del paradís. Resulta que dimarts és el dia de la independéncia mexicana, i tenim un pont forsa llarg. En Tenes i jo vam agafar un bus i ens vam dirigir a Colima (capital de l'estat de Colima). Hem passat dues nits a casa d'uns alacantins que en Tenes va conéixer a l'aeroport. Una parella que han voltat per tot el món. Des d'allá, vam anar a Comala, un poblet dels anomenats mágics, tot blanc, ben arreglat, i al peu de dos volcans encesos. El volcán de Fuego, i el Nevado de Colima. Ens vam quedar amb les ganes de veure'ls, perqué entre el fum que treien, i els núvols que hi havien quedaven tapats.
Després de Colima, auto-stop (aquí funciona molt bé, sobretot amb les camionetes Picap), i cap a la platja a prop de Tecoman. Després vam tornar cap a Tecoman. Per cert, el clima aquí no té res a veure. Fa un xafogor tremenda, i tot és selva i palmeres (cocoters). De Tecoman un autobus fins a Aquila, un poble costaner perdut de la má de Déu a l'estat de Michoacán. Aquí es veu molta més pobresa. Viuen de les plantacions de bananes i plátans. No hi ha turisme. Ens vam dirigir a la platja, on hi ha kilometres i kilometres de platges verges. Només un restaurantet, en el que hi vam sopar per 4 duros, i a sobre ens van deixar unes hamaques per passar-hi la nit. Les fotos parlen per sí soles. Segurament avui tornarem a fer nit aquí, al paradís. Ah!, ara és época de cria de tortugues, i a la platja on dormim, hi ha tortugues gegants que ponen ous. Evidentment també hi han fortius que se'ls emporten.
Una abrasada des del pacífic.
pd fotos: Les tres primeres fotos són del paradís (la segona és on hem dormit). La quarta és en Tenes en una Picap que ens va recollir de Comala a Colima, i l'última és Comala.

Maulets Osona ha dit...

Ei Martí moltes felicitats. Ahir no em va anar bé de fer-ho i ja ho diuen que val més tard que mai.

Nano vius molt però que molt bé eh puta!

Que duri!

Alan

Anònim ha dit...

Felicitats Martin! jo igual que l'alan...val mes tard que mai!Disfruta fort i feliç dia de la independencia mexicana!

Per molts anys nano!!!

Arnau Costa

amay ha dit...

és veritat que feies anys... tot i que em pensava que era el 20!
per bons anys en tot cas... quina sort passar l'aniversari al paradís...

Claire lunatique* ha dit...

tinuuuu

felicitaaaaats! sóc la Clara cusineta, no sabia que havies fet un blogspot, i latre dia m'ho van dir! com va per aquí? a la plana coms empre, tot apunt pel mercat de música viva, aquest any crec que no serà el mateix amb un coromina menys...

però no dubtis que ho disfrutarem per tu!

cuida't i vés donant noticies e?

un petó!

Pep Crous Parramon ha dit...

Martinez!!!!! Escrivim desde BCN (Pep, Mariona, Naiana, Roquer, Peca i Pau). Estavem fent els típics ttràmits burocràtics que s'han de fer quan es fa una transició de pis d'aquestes característiques, pensa que hem de deixar clar la possessió del pis i que l'hem de deixar en bones mans. De moment sembla que això del pis serà un kaos amb aquestes 4 lloques però bueno, aviam com va tot plegat. Des d'aquí et desitgem un boníssim i feliç dia d'aniversari i t'envejem desde la ciutat comptal. També volem donar molts i molt grats records a en Tenas, que crec que també ha de saber que la cessió del pis queda en bones mans i que ens pagaran un 35% a nosaltres, dels quals la seva part l'hi guardarem per quan torni, que tingui una mica de butxaca. Una forta abraçada des del pis i un fortíssim petó d'aquells tan intensos que us mola tan a l'un com a l'altre.

Anònim ha dit...

MArtí per molts anys, em pensava que era el disset!!!!!!!!!!!!!!
Va malparit i cuida't, que en Jordiet ja vol posar-se la samarreta dels tigres!
Me'n vaig al Camp Nou a veure l'estrena de Champions, ja animaré pels culés exiliats!
Salut Martinazzo!
Jordi gran.

Anònim ha dit...

Hola Marti. Salut des de Czezch Republic, Praha. Una abrssada (al teclat no hi ha c trencada) molt forta de part de tots. Viatjar es vida.

Nosaltres estem molt be. Tu ja veiem que encara mes.

Des de l'est d'Europa al Pacific.
Salut i Alegria.

Firmat> Barni, Verde, Ernest i Vila.